...

KPN’s initiatief ‘Stukje van Mij’ in samenwerking met zangeres MEAU

nobotel, als trotse partner van KPN en toonaangevende leverancier van zakelijke mobiele telefonie, staat volledig achter de inspanningen van KPN om bewustzijn te creëren voor het delen van gevoelige foto’s van jongeren op internet. Het baanbrekende initiatief genaamd ‘Stukje van Mij’ is een krachtig middel om dit belangrijke onderwerp onder de aandacht te brengen.Recente cijfers wijzen uit dat één op de honderd jongeren wordt geconfronteerd met het ongevraagd verspreiden van hun persoonlijke beelden. Vooral voor jongeren kan dit verstrekkende gevolgen hebben, aangezien zij vaak nog in de fase van zelfontdekking en identiteitsvorming zitten.’Stukje van Mij’, ontwikkeld in samenwerking met zangeres MEAU, vooraanstaande kennispartners en KPN, heeft een krachtige boodschap gecreëerd: “Denk na voor je deelt.” Het delen van intieme beelden online vereist vertrouwen, maar helaas wordt dit vertrouwen niet altijd gerespecteerd.Als nobotel ondersteunen wij dit initiatief van harte en onderstrepen wij onze toewijding aan een veiliger internetlandschap, waarin de bescherming van privacy en digitale veiligheid centraal staan. Het is van het grootste belang dat deze boodschap de aandacht krijgt die het verdient. nobotel staat zij aan zij met KPN in hun missie voor een #BeterInternet.